.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با دستور رییس جمهور و با سرمایه‌گذاری ۸۰ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی؛؛
وزیر کشور کلنگ ساخت مجتمع پتروشیمی مازندران را به زمین زد / پیش بینی ۷۵ هزار فرصت شغلی در پتروشیمی مازندران
شمال نیوز : زیر کشور گفت : با توجه به این که موافقت محیط زیست برای ساخت پتروشمی در منطقه اخذ شده ، ساخت این مجتمع وفق شرایط و ضوابط زیست محیطی و رونق تولید در آن می تواند باعث توسعه بیشتر منطقه و ایجاد اشتغال و پیشرفت شود ....

شمال نیوز : در حالی پروژه عظیم پتروشیمی مازندران  همزمان با سفر رئیس جمهور به مازندران به زمین زده شدد که نخبگان ، مردم و فعالان اقتصادی استان انتظار دارند مسئولان استان بصورت جدی و عملیاتی از سرمایه گذار بخش خصوصی که وارد میدان شده است حمایت نمایند . 

 

به گزارش شمال نیوز، پروژه عظیم پتروشیمی مازندران که 75 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می کند بزرگ ترین پروژه تاریخ مازندران است که با به میدان آمدن سرمایه گذار بخش خصوصی ، عملیات ساخت آن از امروز با دستور آیت الله رئیسی و کلنگ زنی وزیر کشور آغاز شده است و بارقه امید را در دل مازنی ها روشن کرد .

 

وزیر کشور که به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهوری در سفر استانی مازندران به شهرستان های گلوگاه و بهشهر در شرق مازندران عزیمت کرد، کلنگ ساخت مجتمع پتروشیمی مازندران را به زمین زد.

 

 احمد وحیدی در مراسم کلنگ زنی این طرح که از مطالبات دیرینه مردم شرق مازندران است ، گفت : برای شرق مازندران با همه ظرفیت های کشاورزی، دامپروری، آبزیان وگردشگری باید به فکر توسعه صنعت سبز بود.

 

وی افزود : طبیعت بی نظیر مازندران بزرگ ترین نعمت است و توافقات زیست محیطی برای پتروشیمی اخذ شده و جای قدردانی است که محیط زیست اولویت اصلی است.

 

وزیر کشور گفت : با توجه به این که موافقت محیط زیست برای ساخت پتروشمی در منطقه اخذ شده ، ساخت این مجتمع وفق شرایط و ضوابط زیست محیطی و رونق تولید در آن می تواند باعث توسعه بیشتر منطقه و ایجاد اشتغال و پیشرفت شود.

 

وی تصریح کرد : ظرفیت اصلی استان مازندران کشاورزی و صنعت  و گردشگری است ولی باید در کنار این موارد برای توسعه صنعتی و جلب رضایت مردم هم گام برداریم.

 

کلنگ ساخت مجتمع پتروشمی مازندران در منطقه حسین آباد شهرستان بهشهر به زمین زده شد. مجوز زیست محیطی اجرای این طرح به گفته مسوولان محلی سال ۹۹ اخذ شد.

 

 قرار است پتروشمی مازندران در زمین ۹۰ هکتاری با ۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ساخته شود . گفته می شود در صورت آغاز به کار این مجتمع برای ۱۰  هزار نفر شغل بصورت مستقیم و ۶۵ هزار نفر بصورت غیر مستقیم ایجاد خواهد شد .

 

غلامرضا شریعتی  نماینده مردم بهشهر و نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت :  ساخت پتروشیمی مازندران در بهشهر بیانگر نگاه عدالت محور مسوولان کشوری و استانی است و برای اجرای آن هم مجوزهای زیست محیطی لازم اخذ شده است.

 

وی با اظهار این که در حال حاضر ۶۰ هزار جوان بیکار ثبت نام شده در شرق مازندران در انتظار شغل مناسب هستند ، افزود : ساخت پتروشمی می تواند معضل بیکاری منطقه را از بین ببرد.

 

گفتنی است بازتاب خبر احداث رسمی پتروشیمی مازندران موجی از شادمانی را در میان مردم استان بوجود آورد .

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.317 seconds.